Hoe kom je aan de Dark Keeper-sleutel?

LifeGuido NL Forums Tips Hoe kom je aan de Dark Keeper-sleutel?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    anonymous
    Deelnemer

Hoe kom je aan de Dark Keeper-sleutel?

De Dark Keeper Key valt uit een van de zes mogelijke Dark Keepers die spawnen nadat een groepslid naar het portret in de Black Vault-voorkamer heeft gekeken. Deze sleutel is nodig om de Dark Coffer in de Black Vault te openen. Elke Keeper spawnt op een andere locatie, waar het portret aanwijzingen voor geeft.

Waar is de kofferruimte in BRD?

Gids voor donkere koffers. Dark Coffer bevindt zich in The Vault-kamer in de BRD-instantie. Het bevat een paar matten voor de betoveringen van sommige Weegschaal. Om ze te krijgen, moet je daarheen gaan en het openen met de sleutel.

Hoe open je een donkere koffer?

Naar de Dark Coffer Room gaan Nadat je de Blackrock Depths bent binnengegaan, draai je naar links en laat je de poort openen door een schurk of met de Shadowforge Key. Dood of ontwijk het vuurelement en open de volgende poort aan de rechterkant.

Hoe open je de geheime kluis in BRD?

De geheime kluis is een kist die verschijnt na het verslaan van Watchman Doomgrip in de Coffer Room of Blackrock Depths. Om Doomgrip te forceren om te verschijnen, moet je alle 12 lockers in de kamer openen. Dit vereist 12 Relic Coffer Keys, die niet-bindbare drops zijn in Blackrock Depths.

Waar gebruik ik de relikwie-koffersleutel?

De Relic Coffer Key is nodig om de Relic Coffer Doors in Blackrock Depths te openen.

Hoeveel relikwie koffersleutels heb je nodig?

12 Relic Koffersleutels

Kunnen schurken de kassa’s lockpicken?

De enige klasse die echt kan profiteren van kofferruns is Rogue: sleutels van de AH kunnen kopen en gewoon de kluis in kunnen sluipen, is de meest winstgevende manier om de schatkist te beheren.

Kan ik BRD solo?

BRD-barman is soloable, maar ik zou aanraden om met een andere schurk of druïde te gaan om dingen veel eenvoudiger te maken. De leren kist is beter voor druïden, en op die manier is de dolk voor jou.

Op welk niveau kun je Blackrock Depths solo?

Op niveau 80 is de instantie gemakkelijk solobaar. BRD (en de rest van het Blackrock Mountain-complex) is zeker een bezoek waard.

Kun je Blackrock Mountain solo?

Kun je Blackrock Foundry solo? Ja. Blackrock Foundry is momenteel solo-in staat tot Mythic niveau. Zoals bij alle kerkers en raids, hebben je klasse en uitrustingsniveau echter invloed op je kans op succes, vooral bij hogere moeilijkheidsgraden.

Hoe start ik Blackrock Depths?

Blackrock-diepten bereiken vanaf Burning Steppes Wanneer u vanuit Burning Steppes binnenkomt, volgt u het pad naar links de Molten Span in. Dit pad loopt recht in de lange ketting die naar de middelste platformrichel leidt. Neem vanaf hier hetzelfde pad voorwaarts als u zou doen als u vanuit Searing Gorge zou komen.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.