Hoe kan ik een klacht indienen bij Ubisoft?

LifeGuido NL Forums Tips Hoe kan ik een klacht indienen bij Ubisoft?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    anonymous
    Deelnemer

Hoe kan ik een klacht indienen bij Ubisoft?

Contact opnemen met Ubisoft-ondersteuning

1. Klik op Aanmelden bij Uplay in de rechterbovenhoek van de pagina en voer uw Uplay-accountgegevens in.
    2. Selecteer de knop Opties rechtsboven in het scherm.
    3. U ziet nu de pagina Een ondersteuningsaanvraag openen.
    4. Gebruik de vervolgkeuzemenu’s om het platform, het product en de categorie te selecteren.

Kan ik Valhalla spelen met Uplay+?

Uplay Plus heet nu Ubisoft Plus en voegt gratis toegang toe tot AC Valhalla en meer op Stadia. Luna-integratie start in bèta op 10 november en laat je games zoals, eh, Watch Dogs Legion, Assassin’s Creed Valhalla en Immortals Fenyx Rising streamen zodra ze worden uitgebracht.

Geeft Uplay je de volledige game?

Als je de game koopt, krijg je het volledige eigendom, wat betekent dat je hem voor altijd behoudt, zelfs als je je afmeldt bij Ubisoft+. Games die zijn ingeschakeld via de Ubisoft+-service hebben een Ubisoft+-logo op hun tegel. Aan de andere kant verschijnen games die je hebt gekocht zonder enige indicator.

Heeft Ubisoft plus een gratis proefperiode?

Uplay+ biedt tot en met juli een gratis proefperiode van 7 dagen aan voor zijn meer dan 100 gamebibliotheek. Voor een beperkte tijd kun je een gratis proefversie van Uplay+ krijgen, die toegang biedt tot meer dan 100 games in de Uplay-bibliotheek.

Komt Ubisoft op Gamepass?

Ubisoft Plus kan worden toegevoegd aan Xbox Game Pass Ultimate, zegt Jeff Grubb. Ubisoft Plus, de rebranded UPlay + abonnementsservice, is momenteel alleen beschikbaar op pc en cloudstreamingservices zoals Amazon Luna en Google Stadia.

Kun je Ubisoft plus delen?

We ondersteunen het delen van games via Uplay niet, dus als je vriend toegang heeft tot deze inhoud, is de seizoenspas waarschijnlijk geactiveerd op hun account en is deze nu exclusief daar verkrijgbaar. Er moet nog een seizoenspas worden gekocht om jullie allebei te dekken.

Kan ik ps4-games overzetten naar pc?

De opslagbestanden voor games zijn speciaal versleuteld voor consoles en kunnen niet naar pc of terug worden verplaatst.

Kunnen twee mensen hetzelfde Ubisoft-account gebruiken?

Hoe delen meerdere mensen hetzelfde exemplaar van het spel? Simpel: beide loggen in op hetzelfde Uplay-account. Er zijn meerdere campagneslots per profiel. Simpel: beide loggen in op hetzelfde Uplay-account.

Kan ik uplay-games op meerdere computers spelen?

Je kunt op zoveel computers installeren als je wilt omdat je sleutel aan je Uplay-account is gekoppeld. Wat je niet kunt doen, is dat 2 computers tegelijkertijd online proberen te spelen met hetzelfde Uplay-account.

Kun je games delen op Ubisoft?

Om uw account veilig te houden, mag u nooit iemand anders dan uzelf toegang geven tot het account. We raden ten zeerste aan om digitale Ubisoft-producten – games en virtuele valuta – alleen bij onze goedgekeurde retailers te kopen.

Waar claim ik Ubisoft-beloningen?

ANTWOORDEN:

• Open de Uplay PC-client en selecteer de pagina Games.
    • Ga op de overzichtspagina naar Clubbeloningen.
    • Daar zou je de beschikbare beloningen voor het spel moeten zien.
    • Zodra je de beloning hebt ontgrendeld, zou je een groene markering moeten zien om aan te geven dat deze is ingewisseld en instructies over hoe je toegang kunt krijgen tot de beloning.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.